Nytt i webbbutiken

Godkväll Lördag & ni...
 
Dessa två sista veckorna har varit tuffa.
Jag har börjat jobba 75% efter diskbråcket & öppnat ny avdl. på jobb.
Småbarnsavdelning.
Många inskolningar & tyvärr har ryggen fått stryk.
Jag har också fått känningar i nacke & domningar i mina fingrar,
jag ber till höööögre makter att detta inte är något.
Dessutom innebär, nya barn nya bakterier & de är just nu & hälsar på min kropp.
Dvs en helg i säng!!
Men vad gör det när man har sin älskade familj nära.
Så slut på tråkigheter.
 
Nu lite roligheter!
Webbutiken är uppdaterad.
Nya härliga prints.
 

 
 Det där va Moa, ett print i A5 99:-


 
Det här är Ella A5 print 99:-
 
 
 
In & kika på alla print
Välkomna !!

Här vankas mellomys.
Nu ska mannen bjuda mig & barnen på ostbricka.
Lite olika korvar & parmaskinka.
Största tjejen är på konsert i Köpenhamn
 
Puss på Er

Kommentarer

Populära inlägg