mysdag & tankar om bloggen...

En fin lördag det här!
En riktig höstig mysdag.
En nyponsoppamedmandelbiskvierdag 



Har fotat nya print & fikat hos en god vän!

Haft härliga tankar & idéer om framtiden. 
Ni vet de där drömmarna som kanske träder rum....som tåls att ta tag i!
Som kanske en dag blir verklighet.
Drömma är fasiken det bästa som finns....
Mer om detta i ett annat inlägg

***

Har länge funderat över att byta bloggportal
& börja blogga mera.
Saknar verkligen denna stunden att sitta här.
Skriva mina tankar eller bara dela med mig av min dag i bilder.
Inga konstigheter utan enkelt & mysigt.
Med känsla.

För en tid sen fick jag chansen att 
vara en av många fina bloggare på en nyöppnad portal.
Jag ångrar idag att jag aldrig hoppade på tåget.

Men än är det ju inte försent!
...kanske dags att byta, göra om & göra nytt!

Önskar er en fin Lördag 




Kommentarer

Populära inlägg